Cel mai mare transportator low-cost din Europa isi schimba radical modul de imbarcare
Categoria:
actualitate
2
Cel mai mare transportator low-cost din Europa isi schimba radical modul de imbarcare
Pe 12 noiembrie, era biletelor de imbarcare pe hartie se incheie pentru Ryanair, scrie Corriere della Sera.
Cel mai mare transportator low-cost din Europa a anuntat ca, incepand din acea zi, cartile de imbarcare vor fi exclusiv digitale si emise in aplicatia sa mobila. Prin urmare, peste 200 de milioane de persoane pe an vor fi obligate sa descarce aplicatia, sa se inregistreze si sa finalizeze toate procedurile necesare inainte de a urca la bord.
Compania aeriana planuise sa elimine ghiseele de check-in in luna mai, dar inceputul perioadei de varf a calatoriilor aeriene si riscul de haos la plecari au determinat conducerea sa amane schimbarea pana in noiembrie, o perioada cu trafic mai redus. Odata cu trecerea la carti de imbarcare 100 digitale, incepand cu 12 noiembrie, pasagerii nu vor mai putea descarca si imprima cartea de imbarcare pe hartie, ci vor trebui sa o utilizeze pe cea digitala generata in aplicatia «myRyanair» in timpul check-in-ului pentru a se imbarca in zborul Ryanair, a declarat compania aeriana low-cost intr-un comunicat.
In aeropoturi ar trebui sa ramana doar punctele de livrare a bagajelor de cala. Nu este clar cum intentioneaza compania aeriana low-cost sa abordeze problema pasagerilor care, dintr-un motiv sau altul – persoane in varsta, calatori pentru prima data sau persoane cu dizabilitati fizice – nu se pot inregistra prin intermediul aplicatiei (sau pe site-ul de internet). Compania aeriana sustine ca utilizarea aplicatiei Ryanair ii ajuta, de asemenea, pe pasageri sa fie mai la curent cu calatoria lor, primind informatii in timp real despre imbarcare, porti si intarzieri, precum si notificari live de la Centrul operativ in caz de perturbari.
Aproape 80 dintre cei 206 milioane de pasageri ai Ryanair folosesc deja carti de imbarcare digitale, estimeaza compania aeriana. Trecerea la 100 digital, incepand cu 12 noiembrie, urmeaza exemplul altor sectoare legate de bilete (cum ar fi festivaluri, concerte si evenimente sportive), care au trecut deja cu succes la ticketing exclusiv digital. In urma cu un an, cifra era de 60.
Angajatii din aeroporturi subliniaza ca, fortand calatorii sa se bazeze exclusiv pe aplicatia companiei aeriene pentru toate serviciile, Ryanair va putea avea mai mari sanse sa vanda produsele extra, cum ar fi selectarea locurilor, gustarile si bauturile. Avand posibilitatea de a imprima cartile de imbarcare, niciun pasager nu va utiliza ulterior aplicatia si, prin urmare, compania aeriana low-cost nu poate propune serviciile suplimentare. Aplicatia reduce, de asemenea, costurile de handling, care sunt servicii la sol furnizate de companii terte.
(material realizat cu sprijinul Rador Radio Romania)
Taguri & Cuvinte Cheie:
Cel mai mare transportator low-cost din Europa isi schimba radical modul de imbarcare mare transportator low-cost
mare # transportator # low-cost