/     /     /  

Oamenii de stiinta au descoperit o bautura care poate reduce simptomele depresiei. Ce beneficii are consumul zilnic

Categoria:   stiri     1

Oamenii de stiinta au descoperit o bautura care poate reduce simptomele depresiei. Ce beneficii are consumul zilnic

Rezultatele studiului au fost publicate in British Journal of Nutrition, potrivit TCH.
La studiu au participat 42 de adulti care consumau, in mod obisnuit, cel mult doua portii de fructe si legume pe zi.
O parte dintre participanti si-au crescut consumul de alimente de origine vegetala la nivelul recomandat de cinci portii pe zi, pe o perioada de patru saptamani.
Jumatate dintre acestia au consumat, de asemenea, zilnic un pahar de suc de fructe 100 natural sau un smoothie.
Oamenii de stiinta au evaluat starea psihologica a participantilor folosind teste speciale pentru masurarea nivelurilor de anxietate si depresie.
Potrivit rezultatelor experimentului, persoanele care au consumat suplimentar suc de fructe sau smoothie-uri au prezentat niveluri mai reduse ale simptomelor depresive.
Autoarea studiului, dr.
Courtney Neal, a subliniat ca multor persoane le este dificil sa respecte recomandarile privind consumul zilnic de fructe si legume, astfel ca solutiile simple pot contribui la imbunatatirea obiceiurilor alimentare.
Cercetarea noastra a aratat ca solutiile simple si accesibile, precum un pahar mic de suc de fructe 100 natural sau un smoothie consumat zilnic, ii pot ajuta pe oameni sa atinga recomandarea de cinci portii pe zi si pot sustine sanatatea mintala, a explicat aceasta.
Autorii studiului au subliniat ca sucurile de fructe raman o sursa importanta de vitamine, minerale si antioxidanti, insa acestea trebuie consumate ca parte a unei alimentatii echilibrate.
Expertii atrag atentia ca sucurile contin o cantitate semnificativa de zaharuri naturale.
Consumul excesiv al acestor bauturi poate creste riscul de obezitate, aparitia cariilor dentare si diabetul de tip 2.
Totusi, in cadrul studiului, participantii care au consumat zilnic suc de fructe nu au prezentat efecte negative asupra indicatorilor de sanatate metabolica.
Coautorul studiului, dr.
Oliver Shannon, considera ca schimbarile simple in alimentatie pot juca un rol important in mentinerea echilibrului emotional.
Cresterea consumului de fructe, in special prin consumul zilnic al unui pahar de suc, poate contribui la sustinerea sanatatii mintale, a declarat acesta.


Taguri & Cuvinte Cheie:  
Oamenii de stiinta au descoperit o bautura care poate reduce simptomele depresiei. Ce beneficii are consumul zilnic
oamenii stiinta descoperit
oamenii de stiinta au descoperit o bautura care poate reduce simptomele depresiei
# ce beneficii are consumul zilnic



Ultimele Stiri
06/10/2026 11:06   Indiciul care arata ca BNR ar fi stiut ca bancile isi pacalesc clientii cu rata ROBOR. Economist: Mai tineti minte ce a spus Isarescu inainte sa inceapa ancheta
06/10/2026 11:06   Un barbat din Botosani a vrut sa-si incendieze sotia, insa flacarile l-au cuprins pe el. A ajuns la spital in stare grava la spital
06/10/2026 11:06   Geanta din piele de T-Rex, scoasa la licitatie. Asteptari pentru un pret record de 500.000 de euro
06/10/2026 11:06   O eleva a sustinut Bacalaureatul in sesiune speciala dupa ce a apelat la tribunal. Ar fi ratat admiterea la o universitate din Austria pentru o proba scrisa
06/10/2026 11:06   O firma de constructii a adus statului un prejudiciu de 8,7 milioane de lei. Cum opera prin mai multe firme fantoma
06/10/2026 11:06   Un barbat din Constanta este cercetat penal dupa ce a organizat online tombole fictive pentru care percepea bilet in valoare de 100-200 lei
06/10/2026 11:06   Romania preia timp de un an presedintia Procesului de Cooperare in Europa de Sud-Est. Oana Toiu participa la summitul de la Sofia
06/10/2026 11:06   Netanyahu e pregatit sa lanseze un atac impotriva Iranului, desi Trump l-a avertizat sa nu actioneze singur
06/10/2026 11:06   Drumarii au terminat deszapezirea pe Transfagarasan. Cand ar urma sa fie deschis drumul
06/10/2026 11:06   Forma rara de cancer care apare in interiorul ochiului


Warning: A non-numeric value encountered in /home/catalogu/public_html/blogdev/mainstiri.php on line 348