Recenzie elogioasa pentru noua Dacia Bigster pe site-ul TopGear: Este greu sa nu fii impresionat
Categoria:
actualitate
1
Recenzie elogioasa pentru noua Dacia Bigster pe site-ul TopGear: Este greu sa nu fii impresionat
Modelul Dacia Bigster cu sistem de propulsie automat 4×4 a fost evaluat de catre expertii prestigoasei emisiuni Top Gear din Marea Britanie in urma testarii sale pe o distanta de aproximativ 5. 000 de kilometri parcursi pe drumurile britanice. Concluzia lor este ca modelul este surprinzator de ieftin prin comparatie cu dotarile si performantele sale.
Tom Ford a mers cu Dacia Bigster din Scotia pana la Londra pentru a-i testa comportamentul pe distante mari. Si a fost cu adevarat foarte buna, a spus Ford.
In primul rand, spatiul interior este socotit unul bun, desi nu extraordinar, insa este remarcat faptul ca spatiul din podea este redus de locul pentru roata de rezerva. Spatiul pentru picioare pentru bancheta din spate este excelent, se spune in recenzie. Desi radioul se mai intrerupe din cand in cand pret de o secunda, sunetul sistemului stereo este apreciat.
La capitolul minusuri este mentionat ca scaunele nu sunt foarte largi pentru persoanele mai voluminoase, se aud unele scartaituri, iar camera marsarier de rezolutie scazuta. De asemenea, consumul nu creste peste 4,6 litri la suta de kilometri nici pe autostrada.
Citeste si
Austriecii au concluzia: Dacia Bigster este noul Volkswagen! VIDEO
In schimb, este o masina mai eficienta in modul mixt, in care alterneaza propusia electrica cu cea pe combustie interna. Condusa in aceasta maniera, in oras masina functioneaza aproape tot timpul in modul electric. Iar asta multumita motorului hibrid de 1,5 litri care este impresionant (…) Deci avem un motor de 107 cai-putere, o cutie de viteze fara ambreiaj, o baterie de 1,4 kWh si doua motoare electrice: unul de 50 de cai pentru deplasare, celalalt un fel de starter generator amplificat, scriu cei de la Top Gear.
Recenzia vorbeste de eficienta bizara cu care este recuperata energia pierduta in timpul unei franari prelungite, ceea ce compenseaza bateria relativ mica.
Odata pornita, oscileaza constant intre combustie si EV (propulsie electrica), insa nu observi schimbarile. Un lucru interesant este ca are patru viteze pentru motorul cu combustie interna si inca doua pentru cel electric. Deci jongleaza cu o transmisie cu sase viteze intre doua moduri de propulise. In mod evident, functioneaza, noteaza Top Gear.
In general, este greu sa nu fii impresionat. Iar partea cea mai buna? Cand le spui oamenilor ca, in acest spectru, face doar 26. 000 de lire, sunt sincer suprinsi. Tinand seama ca totul pare cu 10. 000 in plus fata decat este, reprezinta un mare castig, se mai spune in finalul recenziei.
Dacia a lansat oficial, pe 4 septembrie, noile variante ale celor doua SUV-uri din portofoliu, Duster si Bigster, cu sistem de propulise 4×4 automat. Sistemul este o premiera la nivel mondial, pentru ca grupeaza trei tipuri de motoare intr-un singur grup propulsor: benzina, GPL si electric.
Aceasta se bazeaza pe noul motor hibrid – GPL produs de HorsePowertrain la Mioveni, in Romania, si pe un motor electric amplasat pe puntea spate si controlat de o cutie inovatoare.
Potrivit producatorului auto roman, cele doua modele vor putea rula exclusiv electric pana la 60 din timp in traficul urban. Autonomia va fi una uriasa, de 1. 500 de km, cu cele doua rezervoare umplute, respectiv 50 de litri de combustibil fiecare. Costul de utilizare va fi mai mic cu 30 fata de motoarele cu benzina similare.
Taguri & Cuvinte Cheie:
Recenzie elogioasa pentru noua Dacia Bigster pe site-ul TopGear: Este greu sa nu fii impresionat recenzie elogioasa pentru
recenzie # elogioasa # pentru