Cumparatorii din generatia Z nu se mai satura de parfumuri: Coty si Estee profita de acest lucru
Categoria:
2
Cumparatorii din generatia Z nu se mai satura de parfumuri: Coty si Estee profita de acest lucru
Parfumurile au devenit un produs de baza pentru cumparatorii din generatia Z categoria de cumparatori cu cea mai rapida crestere la nivel global iar gigantii din industria cosmetica sunt pregatiti sa profite de aceasta tendinta scrie Fashion Network.
Odata considerate un lux parfumurile sunt acum un produs indispensabil pentru tinerii consumatori care doresc sa-si exprime stilul si sa-si imbunatateasca starea de spirit in contextul incertitudinii economice. Este noul efect ruj spun analistii referindu-se la o teorie economica care sugereaza ca consumatorii tind sa cumpere articole de lux mici in loc de bunuri scumpe atunci cand economia se clatina.
Estee Lauder L’Oréal si Coty proprietarii unor marci de parfumuri precum Le Labo Tom Ford Valentino Yves Saint Laurent Emporio Armani si Ambre Antique profita de acest hype. Aceste companii au declarat in rapoartele financiare din ultimele saptamani ca vor investi mai mult in afacerile cu parfumuri care au devenit principalul motor al vanzarilor.
Miercuri Coty a prezentat o prognoza trimestriala optimista mizand pe cresterea cererii pentru parfumurile Calvin Klein si Hugo Boss. Directorul financiar Laurent Mercier a declarat ca compania va extinde afacerea.
Este o modalitate fantastica pentru generatia Z de a intra in aceasta categorie. Asadar raspunde intr-adevar unor nevoi importante ale consumatorilor a declarat Mercier pentru Reuters.
Aproximativ 38procente din cheltuielile totale pentru parfumuri in cele 26 de saptamani care s-au incheiat in iulie au provenit de la gospodarii cu membri din generatia Z potrivit firmei de date Circana.
Estee Lauder proprietarul Jo Malone a inregistrat de asemenea o crestere in segmentul parfumurilor care a contribuit la compensarea cererii reduse pentru produse de machiaj. Segmentul parfumurilor a crescut cu 14procente conform raportarilor in trimestrul incheiat in septembrie.
In schimb Elf Beauty o companie care a castigat popularitate in ultimii ani datorita produselor de machiaj ieftine si imitatiilor marcilor renumite a raportat rezultate mai slabe decat se astepta invocand tarifele si cheltuielile reduse ale consumatorilor. Actiunile companiei care nu comercializeaza parfumuri au scazut cu mai mult de o treime joi.
Marile companii de cosmetice isi extind de asemenea portofoliul de parfumuri prin achizitii sau renuntand la unitatile de afaceri cu crestere lenta pentru a elibera fluxul de numerar si a investi in parfumuri.
In octombrie L’Oréal a incheiat o tranzactie in valoare de 47 miliarde de dolari pentru a cumpara marci de cosmetice si parfumuri de la Kering asigurandu-si licente rare pe 50 de ani inclusiv Gucci. Coty pe de alta parte exploreaza vanzarea unor marci precum CoverGirl si Rimmel pentru a se concentra pe parfumuri o categorie care reprezinta acum trei sferturi din vanzarile sale totale.
Parfumurile traiesc un moment cultural a declarat Kendal Ascher un director executiv senior al Estee pentru Reuters. Cresterea veniturilor disponibile si expansiunea clasei de mijloc in China India si Orientul Mijlociu alimenteaza cresterea sustinuta a categoriei.
Estee a deschis anul acesta aproximativ 40 de noi buticuri independente de parfumuri la nivel global inclusiv noi magazine flagship in SoHo New York si a inaugurat un atelier global de parfumuri in Paris. Ascher a declarat ca compania a investit in instrumente bazate pe inteligenta artificiala care traduc modul in care consumatorii vorbesc despre parfumuri asociind cuvinte precum luminos sau fericit cu familii de parfumuri si a creat videoclipuri TikTok pe baza acestora pentru a atrage cumparatorii din generatia Z.
In ultimul an cresterea globala a vanzarilor de parfumuri a depasit-o pe cea a produselor de machiaj si ingrijire a pielii potrivit datelor Circana. Vanzarile de parfumuri de lux au crescut cu 6procente pana la 39 miliarde de dolari in prima jumatate a anului 2025 in timp ce vanzarile de produse de machiaj de lux au crescut cu 1procente iar cele de produse de ingrijire a pielii de lux au scazut cu 1procente in aceeasi perioada.
Este un segment de produse care ofera consumatorilor un gust de prestigiu calitate sau statut (sau rasfat personal) fara pretul produselor premiumde lux a declarat Michael Ashley Schulman director de investitii la Running Point.
Taguri & Cuvinte Cheie:
Cumparatorii din generatia Z nu se mai satura de parfumuri: Coty si Estee profita de acest lucru cumparatorii generatia satura
cumparatorii # generatia # satura