/     /     /  

Bogdan Doicescu (Bog’Art) la The Real Estate Event: Businessul de familie are grija banului actionarului mai aproape de suflet decat companiile cu mandat sa creasca

Categoria:       3

Bogdan Doicescu (Bog’Art) la The Real Estate Event: Businessul de familie are grija banului actionarului mai aproape de suflet decat companiile cu mandat sa creasca

Bogdan Doicescu, Group Chief Executive Officer al Bog’Art, a fost prezent joi, 11 septembrie, la The Real Estate Event – The Legacy Edition, evenimentul dedicat industriei imobiliare organizat de RETAIL365 si Ziare.
com, in calitate de speaker la panelul intitulat LEGACY – De la fondatori, la liderii noii generatii.
Decizii strategice in real estate-ul de azi, moderat de Ionut Bonoiu, Fondator, Head of Context & Clarity la BusinessPedia.
Ro & Termene.
ro.
Bogdan Doicescu supervizeaza integrarea intregului spectru de servicii din cadrul grupului de companii Bog’Art.
Responsabilitatile sale includ guvernanta, raportarea si gestionarea parteneriatelor, investitiilor, initiativelor CSR si de marketing.
Acesta joaca un rol esential in directia strategica a grupului, care acopera antrepriza generala, productia de otel beton, sisteme de fatada la cheie, managementul cladirilor, project management si dezvoltare imobiliara.
Licentiat in Financial Economics & Business Management la Columbia University si cu un Master in Real Estate Development de la New York University, Doicescu este membru al Royal Institute of Chartered Surveyors (RICS), Urban Land Institute (ULI), Young Presidents Organization (YPO) si face parte din board-ul Association of Real Estate Investors (AREI), avand si un rol consultativ in cadrul Consiliului National de Dezvoltare al Habitat for Humanity Romania.
In cadrul panelului la care a luat parte, Bogdan Doicescu a avut ocazia sa ofere mai multe detalii despre avantajele si dezavantajele de a creste alaturi de afaceri, dupa mai bine de 30 de ani in acest domeniu.
Potrivit acestuia, inca de la infiintarea firmei, cei implicati au considerat ca nu doar din nume vine mostenirea firmei, dar si din modul in care se desfasoara activitatea.
Punctand diferentele dintre un business care creste si pentru ca tara creste, si speram sa contribuim si noi la lucrul asta prin modul nostru de a construi infrastructura mare, dintre un business antreprenorial si unul de familie, cel de familie are intotdeauna grija banului actionarului poate mai aproape de suflet decat companiile care au un mandat sa creasca, sa scaleze, sa capteze cresterea pietei.
Pentru ca la urma urmei, te intorci acasa si-ti pui intrebarea ce pui pe masa.
Ai o responsabilitate nu doar pentru ziua de maine si de a gandi ziua de maine intr-un mediu poate chiar prea aproape de suflet, cand te duci acasa si ai probleme pe care toti incercam sa le lasam la birou, pentru ca liniile sunt mult mai fine cand vine vorba de apartenenta la un grup, la o guvernanta, adica ceea ce face lucrurile intr-o corporatie sa fie alb-negru.
Si chiar conducem Bog’Art printr-un mod foarte corporatist, si o zic cu mandrie, pentru ca dimensiunea business-ului a capatat necesitatea asta.
Pe de alta parte, trebuie sa mentii amprenta unui business care in spate are un om real, pe care poti sa-l suni, cu care sa te consulti mereu.
E important pentru noi sa putem pastra lucrurile bune, dar sa putem veni cu inovatie si generatia urmatoare sa poata sa sistematizeze putin mai bine lucrurile cu propriile sale valori si fel de-a face lucrurile, a explicat Bogdan Doicescu, acesta exprimandu-si speranta ca cat mai multe firme din Romania sa reuseasca, fiindca e inca o perioada de tranzitie intre generatii.
garsoniere de vanzare bucurestiIn calitate de reprezentant al celei de-a doua generatie de lideri din Bog’Art, Doicescu a explicat ca rolurile dintr-o astfel de companie sunt foarte importante.
Avem un avantaj competitiv pentru ca suntem un grup de firme.
Aici toata lumea ne cunoaste drept constructori, dar noi am diversificat business-ul si acoperim intregul value chain (n.
r.
eng.
lant valoric).
Avem zona de real estate, de facility management al businessului, deci practic tot ciclul de viata as afacerii.
Vrem cat de mult sa fim mai integrati, a mai explicat Doicescu.
Grupul Bog’Art este format din sapte societati, managementul lor si rolul de conducere inseamna aducerea de sinergii in acest grup, potrivit explicatiilor oferite de Doicescu pe scena The Real Estate Event, adaugand ca este mare nevoie mereu de o structura clara de raportare si de managemet.
Multinationalele fac asta intuitiv.
Noi am avut norocul ca, lucrand cot la cot cu ele si livrand atatea cladiri de birouri in perioada de glorie in care toate companiile abia invatat si-si scoleau oamenii in forta de munca pe care o aduceau in Romania sa ocupe acele cladiri, counter party-ul nostru (n.
r.
cei cu care lucram, in contrapartida) ne invatau cum sa crestem compania pentru a putea raspunde nevoilor lor cat mai bine.
Atunci, practic, acel ADN de structura corporatista ne-a fost foarte intuitiv, iar rolurile de succesiune trebuie fie clar trasate, asa cum ai face-o daca ai fi o companie listata public.
Sunt aceleasi reguli de raportare, pentru a fi mereu in controlul businessului, a explicat Doicescu.
Pe viitor, Bogdan Doicescu isi doreste pentru compania pe care o conduce sa construiasca o mostenire de cladiri exceptionale.
Cred ca ce am reusit sa livram pana acum, ca reper, se regaseste si in sloganul nostru mai nou, Building all times (n.
r.
eng.
Joc de cuvinte, construim tot timpultoate momentele).
Urmariti in integralitate panelul intitulat LEGACY – De la fondatori, la liderii noii generatii.
Decizii strategice in real estate-ul de azi, precum si celelalte discutii si prezentari din cadrul The Real Estate Event, mai jos:Multumiri speciale partenerilor care au contribuit la reusita evenimentului:PARTENERI: FIRST, SVN Romania, NUSCO, EVO Properties, Bog’Art, Hagag Development Europe, InteRo Property Development, Cosmopolis Evolia, NEPI Rockcastle, Meta Estate Trust, Vastint, Anchor Group, Bellemonde, BirisGoran, Cushman & Wakefield Echinox, Kinstellar, La Fantana, Next Consult, Salesforce, Murfatlar, Kultho, Obsentum, Viggo, RPG Security, Expand Lab, Kingmaker AI.
CONSULTANT CONFERINTA: Catalin StefancuCONSULTANT PR: Simona MacoveiPARTENER LEGAL: Neagu & Capatana LawPARTENER MONITORIZARE PRESA: KlarmediaPARTENERI ORGANIZARE: Imsol Technology, Delir Media, Mankind Pictures, SAG Studio, Phoenix Media, Bo Concept, Lerida, Lapterra, Miss Green, FIGA, Maison Dadoo, Calin Stan.
PARTENERI INSTITUTIONALI: BRCC, AHK Romania, ROFMA, CONAF, Uniunea Arhitectilor din Romania.


Taguri & Cuvinte Cheie:  
Bogdan Doicescu (Bog’Art) la The Real Estate Event: Businessul de familie are grija banului actionarului mai aproape de suflet decat companiile cu mandat sa creasca
bogdan doicescu (bog’art)
bogdan
# doicescu
# (bog’art)



Ultimele Stiri
09/28/2025 19:09   Pagina nu a fost gasita
09/28/2025 19:09   Pagina nu a fost gasita
09/28/2025 19:09   Pagina nu a fost gasita
09/28/2025 19:09   Pagina nu a fost gasita
09/28/2025 19:09   Pagina nu a fost gasita
09/28/2025 19:09   Un milion de recenzii autentice si o noua cultura medicala in Romania. Cum pacientii si medicii schimba impreuna regulile jocului 
09/28/2025 19:09   Un milion de recenzii autentice si o noua cultura medicala in Romania. Cum pacientii si medicii schimba impreuna regulile jocului 
09/28/2025 19:09   Un milion de recenzii autentice si o noua cultura medicala in Romania. Cum pacientii si medicii schimba impreuna regulile jocului 
09/28/2025 19:09   Un milion de recenzii autentice si o noua cultura medicala in Romania. Cum pacientii si medicii schimba impreuna regulile jocului 
09/28/2025 19:09   Un milion de recenzii autentice si o noua cultura medicala in Romania. Cum pacientii si medicii schimba impreuna regulile jocului