Aplicatia de pe telefon prin care pot fi cumparate bilete pentru transportul in comun in 22 de orase din tara mai functioneaza doar in Bucuresti. Ce spune compania
Categoria:
actualitate
1
Aplicatia de pe telefon prin care pot fi cumparate bilete pentru transportul in comun in 22 de orase din tara mai functioneaza doar in Bucuresti. Ce spune compania
Serviciile aplicatiei 24Pay, cu care de pe telefonul mobil se pot cumpara bilete si abonamente pentru transportul in comun in 22 de orase din tara, mai functioneaza normal doar in Bucuresti, iar problema dureaza de aproape doua saptamani. Unii useri scriu in comentarii ca au fost aproape de amenda, altii sunt furiosi ca nu mai pot cumpara usor bilete. Contactati de HotNews, oficialii 24Pay au dat detalii despre probleme, insa nu au putut oferi un termen de rezolvare a lor.
Din 29 octombrie se mai pot cumpara bilete numai la Bucuresti
Aplicatia 24pay furnizeaza servicii de plata pentru transportul in comun in orase precum Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Oradea sau Timisoara.
Aplicatia dezvoltata de compania PTP Online este in magazinul Google Play din 2017, iar de atunci a crescut numarul de orase unde calatoria cu autobuzul, cu tramvaiul sau cu troleibuzul poate fi platita prin acest sistem, in urma parteneriatelor incheiate cu companiile publice de transport.
Din 29 octombrie, in aplicatie mai apar doar trei dintre cele 22 de orase aflate initial in lista unde puteai cumpara biletele si abonamente pentru transportul in comun. Mai mult, dintre cele trei, doar in Bucuresti se mai pot cumpara bilete si abonamente, in timp ce in Iasi si Baia Mare nu se mai pot cumpara bilete, ci doar abonamente.
In magazinul Google, 24Pay a fost descarcata de peste un milion de ori, are peste 5. 000 de review-uri, iar media este 3,0 (din 5). In magazinul Apple, media aplicatiei este de 4,1, sunt 1. 800 de review-uri si exista numeroase postari cu o singura stea in ultimele doua saptamani.
In review-urile de pe Google Play, peste 50 de useri din diverse orase au dat o stea din cinci aplicatiei, din cauza ca au descoperit brusc ca nu mai pot folosi un serviciu cu care se obisnuisera. Practic, multi au constatat ca nu mai pot cumpara bilete de calatorie cu mijloacele de transport in comun.
Mai multe persoane au scris in review-urile de pe Google Play ca au fost aproape de a-si lua amenda din cauza ca nu au putut folosi aplicatia. Alti useri reclama ca nu au primit mesaj de notificare de la 24Pay si nu au stiut ca va fi o perioada lunga in care nu va functiona.
In presa locala din orase precum Brasov si Constanta au aparut la final de octombrie stiri in care era anuntat ca 24Pay nu va functiona timp de trei zile, fiind citati oficiali de la regiile de transport. In aplicatie, doar cei care au intrat pe rubrica Notificari au putut vedea – incepand cu data de 30 octombrie – un mesaj despre mentenanta la procesarea platilor.
Insa au mai trecut zece zile, iar serviciile nu au fost reluate in orasele unde au fost suspendate.
In 29 octombrie, Compania de Transport Public Iasi anunta ca aplicatia 24Pay va fi in lucrari de mentenanta pana pe 1 noiembrie. Compania de transport din Iasi spunea, legat de pericolul ca un calator sa fie amendat: echipa de control cunoaste contextul si poate verifica intentia reala de achizitie a biletului, asadar nu aveti de ce sa va ingrijorati daca ati incercat sa cumparati un titlu de calatorie.
Alte servicii ale aplicatiei, cum ar fi cele de plata facturi sau plata a parcarii nu sunt afectate, reiese din review-urile de pe Google Play, unde scorul companiei a scazut mult in ultimele zile.
Nu putem avansa un termen ferm. Serviciile 24 Pay raman suspendate in afara Capitalei
Contactati de HotNews, oficialii de la 24Pay nu au putut da un termen de rezolvare a problemelor.
In contextul modificarilor tehnice impuse de noul cadru legislativ nu putem avansa un termen ferm privind durata suspendarii, insa ii asiguram pe partenerii si utilizatorii aplicatiei ca depunem toate eforturile pentru ca serviciul sa redevina activ in cel mai scurt timp.
24Pay invoca, in raspunsul catre HotNews, nevoia implementarii unor schimbari legislative:
Serviciul de achizitie a titlurilor de calatorie prin aplicatia 24pay a fost suspendat temporar pentru a permite implementarea unor modificari impuse de noile reglementari legislative privind serviciile de plata. Necesitatea implementarii acestor modificari a rezultat din adoptarea unui nou cadru legislativ pe care suntem obligati sa le respectam atat noi, cat si ceilalti furnizori de servicii similare.
Cei de la 24Pay mai spun ca a existat comunicare buna cu regiile de transport in comun din tara, astfel ca, in primele ore in care serviciile nu au mai functionat, companiile de transport nu au aplicat amenzi calatorilor care obisnuiesc sa achizitioneze bilete de transportabonamente prin intermediul aplicatiei, mai ales in conditiile in care suspendarea serviciului a avut la baza factori externi.
Biletul trebuie cumparat inainte sa te urci in autobuz
Am intrebat compania ce se intampla cu pasagerii care au fost amendati pentru ca s-au urcat in autobuz, iar apoi nu au mai putut plati biletul din cauza ca aplicatia nu a functionat. Raspunsul a fost ca pasagerii trebuie sa valideze biletul inainte de a incepe calatoria:
Potrivit termenilor si conditiilor de utilizare a aplicatiei, titlurile de calatorie trebuie achizitionate anterior inceperii calatoriei. Asadar, utilizatorii care doreau sa achizitioneze bilete de calatorie sau abonamente dupa urcarea in mijloacele de transport, insa operatiunea nu s-a putut realiza, serviciul fiind suspendat, va informam ca amenzile au fost aplicate in conformitate cu regulamentul de transport a regiilor de transport, calatorii avand obligatia sa achizitioneze bileteleabonamentele de calatorie inainte de a incepe utilizarea serviciului de transport oferit de regii.
Cei de la 24Pay mai spun ca utilizatorii care aveau abonamente active si erau stocate in sectiunea Wallet nu au fost afectati de suspendarea serviciului, acestia putand in continuare sa foloseasca abonamentele deja achizitionate, fara nicio restrictie.
A existat si aici o exceptie de cateva ore, pe 30 octombrie, cand nici sectiunea Wallet nu a mai putut fi vizualizata, dar oficialii 24Pay spun ca au informat companiile de transport in comun.
Singura exceptie a fost in seara zilei de joi, cand, odata cu dezactivarea produselor, Wallet-ul a fost temporar inaccesibil pentru cateva ore. Pentru aceasta perioada punctuala toate regiile de transport au fost informate oficial, iar din informatiile primite nu au fost aplicate amenzi utilizatorilor care detineau titluri de calatorie in Wallet 24pay si nu le-au putut accesa temporar.
Utilizatorii aplicatiei 24Pay pot accesa si servicii precum plata facturilor, reincarcarea electronica, plata parcarii, a rovinietei sau a politei RCA. Acestea nu sunt afectate. Aplicatia a fost descarcata de peste 2,5 milioane de ori.
Taguri & Cuvinte Cheie:
Aplicatia de pe telefon prin care pot fi cumparate bilete pentru transportul in comun in 22 de orase din tara mai functioneaza doar in Bucuresti. Ce spune compania aplicatia telefon prin
aplicatia de pe telefon prin care pot fi cumparate bilete pentru transportul in comun in 22 de orase din tara mai functioneaza doar in bucuresti # ce spune compania